FAQ
Najczęściej zadawane pytania
-
Kto może należeć do Programu Instalator?
Program INSTALATOR stworzony został przez Viessmann z myślą o najlepszych Firmach instalatorskich oraz Instalatorach, którzy dokonają zakupu i montażu na terenie RP produktów marki Viessmann i których nie wiąże z firmą Viessmann wcześniej podjęta współpraca handlowa. Firmy zapisujące się do programu muszą posiadać numer Regon oraz NIP.
-
Jak zarejestrować się w Programie Instalator?
Jest kilka sposobów – możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada:
- Formularz na stronie WWW, dostępny pod adresem: https://www.viessmann-serwis.pl/bzu/
- Formularz papierowy – można wydrukować go ze strony www albo otrzymać w wybranych Salonach Firmowych Viessmann lub oddziałach Firm Partnerskich Viessmann.
- Infolinia – pod podanym numerem telefonu można zgłosić firmę, a następnie potwierdzić zgłoszenie mailem.
Numer infolinii: +48 782 756 666
Adres do wysłania skanu: info@programinstalator.pl - Przedstawiciel Handlowy Viessmann – skontaktuj się z naszym pracownikiem. Nasz przedstawiciel pomoże w dopełnieniu formalności. Znajdź przedstawiciela w swoim regionie.
Po zarejestrowaniu się w Programie Instalator uzyskasz dostęp do indywidualnego konta w ramach Strefy Instalatora.
-
Gdzie znajdę login i hasło do konta w systemie?
Login i hasło do Strefy Instalatora wyślemy do Ciebie po przyjęciu zgłoszenia na adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji.
-
Zapomniałem hasło lub login do Programu jak je uzyskać ponownie?
Skontaktuj się z nami telefonicznie, pomożemy w odzyskaniu potrzebnych do logowania informacji – numer infolinii: +48 782 756 666
-
Na czym polega uczestnictwo w Programie Instalator?
Instalatorzy uczestniczący w Programie otrzymują premie i wartościowe nagrody za urządzenia Viessmann, zainstalowane u Klientów. W przypadku zakupu urządzeń zyskują także rabaty. Ponadto, uczestnicy Programu Instalator zyskują szereg przywilejów, takich jak dostęp do bezpłatnych branżowych szkoleń, webinarów i doradztwa. Należą również do elitarnego grona, skupiającego najlepsze firmy instalatorskie w Polsce.
-
Jak wygląda zgłaszanie urządzeń?
W ramach Programu Instalator w każdym miesiącu wypłacamy uczestnikom premię za urządzenia zainstalowane u Klientów w poprzednim miesiącu. Dlatego zachęcamy do jak najszybszego zgłoszenia każdego zamontowanego urządzenia.
Zgłoszenie obejmuje przesłanie do Viessmann numeru seryjnego urządzenia/zdjęcia kodu kreskowego wraz ze zdjęciem karty gwarancyjnej.
Zgłoszenia urządzeń można dokonywać na 5 sposobów:
- Formularz na stronie WWW dostępny po zalogowaniu.
- Aplikacja mobilna do pobrania na telefon – umożliwia zgłoszenie urządzenia w kilka sekund. Do pobrania bezpłatnie z Google Play (Android) lub App Store (IOS Apple).
- MMS, jeśli Twój telefon jest starszego typu i nie możesz pobrać aplikacji na Androida. MMSem wysyłasz pod numer +48 782 756 666 zgłoszenie w postaci zdjęcia karty gwarancyjnej z widocznymi danymi Instalatora oraz numerem seryjnym.
- Infolinia – jeśli wolisz podać informacje o urządzeniu przez telefon, a skan karty gwarancyjnej dosłać mailem, zadzwoń pod numer: +48 782 756 666 Adres do wysłania skanu: info@programinstalator.pl
- Formularz papierowy – do wysłania pocztą tradycyjną. Wydrukujesz go stąd albo otrzymasz w wybranych Salonach Firmowych Viessmann lub oddziałach Firm Partnerskich Viessmann.
-
Które urządzenia można zgłaszać?
Do Programu Instalator możesz zgłaszać wszystkie urządzenia Viessmann, które zainstalowałeś w danym miesiącu – bez względu na to, czy zostały one zakupione przez Ciebie, czy przez Klienta.
Jeśli zachęcisz Klienta, by on także dokonał zgłoszenia, podwoimy Twoją premię.
-
Które modele urządzeń są objęte premią? Ile wynosi premia?
Aktualną listę urządzeń wraz z wysokością premii za ich instalację znajdziesz tutaj.
-
Jak wypłacana jest premia?
Premia, którą uzyskasz w ramach programu Instalator, trafia na Twoją kartę pre-paid. Możesz skorzystać z niej podczas zakupów w większości sklepów w Polsce.
-
W jakich sytuacjach Instalatorzy otrzymują nagrody?
Wartościowy prezent otrzymujesz już za pierwsze zarejestrowane urządzenie!
-
Czy mogę wysłać w zgłoszeniu zdjęcie faktury?
Od 1 stycznia 2015 roku w Programie Instalator akceptowane są tylko zdjęcia kart gwarancyjnych urządzeń. Dla Instalatorów to duże ułatwienie, ponieważ mogą rejestrować urządzenia zamontowane u Klienta nawet jeśli faktura za urządzenie nie jest na Instalatora lecz na Klienta lub Firmę Partnerską Viessmann.
-
Czy udział w Programie Instalator jest płatny?
Nie, uczestnictwo w Programie Instalator nie wymaga wnoszenia opłat ani składek.
-
Gdzie znajdę Regulamin programu Instalator?
Treść Regulaminu znajdziesz tutaj.
-
Jak wypisać się z Programu Instalator?
W każdej chwili możesz zrezygnować z udziału w Programie Instalator. Wystarczy, że wyślesz taką prośbę na adres mailowy info@programinstalator.pl